 |
POLITYKA JAKOŚCI |
|
|
W Naszej Polityce Jakości głównym celem jest stałe dążenie do doskonałości i niezawodności oferowanych usług. |
|
|
|
• Wysoka jakość usług potwierdzona Certyfikatami • Dokładne rozpoznanie wymagań i oczekiwań Klientów • Pprowadzenie analizy nowych technologii pod kątem ich przydatności dla podnoszenia jakości • Wwspółpraca tylko ze sprawdzonymi dostawcami, będącymi w stanie sprostać naszym wymaganiom • Zzapewnienie pełnej odpowiedzialność wszystkich pracowników za jakość • Kkształtowanie u pracowników świadomości, że każdy z nich jest odpowiedzialny za jakość • Krótkie terminy realizacji zamówień • Stałe poprawianie jakości usług zgodnie z ustalonymi standardami • Rozpoznawanie i wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom Klientów • Stosowanie procedur zapewniających powtarzalność realizowanych procesów • Doskonalenie metod pracy oraz podnoszenie kwalifikacji naszych pracowników • Fachowe doradztwo techniczne
|
|
Polityka jakości jest znana i w pełni popierana przez pracowników spólki Alures Sp. z o.o. oraz podana do wiadomości firmom współpracującym z nami. |
Prezes Zarządu Adam Ataman
|
|